Word jij enthousiast van draagvlakgevoelige communicatietrajecten en interne campagnes? Kun jij als geen ander inspirerende medewerkersbijeenkomsten organiseren? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe interne communicatie-expert.
Hier loop jij warm voor
Jouw trainingsschema is bijvoorbeeld
Je dag begint vroeg op Papendal voor de maandelijks uitzending die je hebt voorbereid. Tijdens de ‘Eerste maandag van de maand’ worden collega’s bijgepraat over de actualiteiten van de aankomende maand. Daarna sluit je aan bij het Corporate Communicatie teamoverleg en het brandingoverleg waarin je met de branding-collega’s de nieuwe doeken voor op kantoor aftikt. Je werpt een blik op de intranet-contentplanning en schrijft en publiceert het eerste artikel van die week. Na een gezellige lunch met de HR collega’s sluit je aan bij de stand-up van Business Support waarna je naar huis rijdt. Eenmaal op je thuiswerkplek duik je in je mailbox en werk je aan je interne campagne voor de Winterspelen in Milaan Cortina.
Dit ben jij ten voeten uit
Als interne communicatie-expert sta je middenin de organisatie. Je hebt een vlotte pen, kunt je goed inleven in de ander en krijgt energie van complexe projectcommunicatie en draagvlakcreatie. Als geen ander weet jij hoe je interne communicatie inzet om de motivatie van medewerkers te vergroten. Gevraagd of ongevraagd; je ziet waar interne communicatie aan bijdraagt en handelt daarnaar. Je bruist van de vernieuwende ideeën en kunt deze met gemak vertalen naar strategische of juist praktische communicatieplannen in samenspraak met de interne opdrachtgever.
Je hebt minimaal vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en dus aantoonbare ervaring met interne communicatie en het toepassen van internal branding. Je bent creatief, breed inzetbaar, een goede tekstschrijver én stevig in advisering en uitvoering.
En hier doe je het voor:
De aanstelling is in eerste instantie voor één jaar met de mogelijkheid tot verlenging.
Dit wordt jouw team
De afdeling Marketing, Communicatie en Partnerships wil met NOC*NSF en TeamNL de inwoners van Nederland inspireren en laten genieten van de kracht van (top)sport, zodat meer mensen met plezier zelf gaan sport en bewegen. Door onze merken te versterken willen we een bijdrage leveren aan een grotere maatschappelijke waarde van (top)sport en het genereren van meer (nieuwe) middelen voor de sport.
Het team ‘Corporate Communicatie’ is jouw thuisbasis binnen onze afdeling. De collega’s uit je team kijken uit naar je komst!
Klaar voor de start? Af!
Enthousiast geworden? Stuur dan uiterlijk 10 december a.s. je sollicitatie naar jobs@nocnsf.nl.
Zien we een potentiële match? Dan word je uitgenodigd voor een eerste gesprek op 16 of 17 december. En als we op basis van dit gesprek beide enthousiast zijn, dan volgt een tweede gesprek op 19 december. Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten.
Stel jouw vragen
Heb je inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met Anne-Marije Haijtink via Anne-Marije.Haijtink@nocnsf.nl/06-8349 2863. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij HR via jobs@nocnsf.nl.
NOC*NSF
#wewinnenveelmetsport
Werken bij NOC*NSF betekent een werkplek in het ‘huis van de sport’ op het Nationaal Sportcentrum Papendal in Arnhem. Wij hebben een vitaliteitsprogramma en diverse sportmogelijkheden in een prachtige bosrijke omgeving. Onze inspirerende vernieuwde werkomgeving ademt sport. Het levert een grote bijdrage aan het nieuwe werken waarin ontmoeten, kennis delen en samenwerken centraal staan.
NOC*NSF voert een actief diversiteitsbeleid. We geloven dat teams sterker worden als ze divers zijn samengesteld. Bovenal willen we een afspiegeling zijn van de maatschappij en zijn op zoek naar mensen met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen om gezamenlijk een krachtig team te kunnen vormen. Help jij onze missie te laten slagen?