In het kort
manager/ teamleider/ projectleider, secretarieel en/of administratief medewerker
20 - 40 uur
MBO, HBO
Utrecht
30 januari, 10:10
7 februari, 23:59

Life Goals zoekt een gedreven Office Manager om ons team te versterken! Ben jij maatschappelijk betrokken, heb je een passie voor sport en word je enthousiast van het zelfstandig draaien van een efficiënte backoffice? Dan is dit jouw kans om te werken met een enthousiast en energiek team. We kijken uit naar jouw reactie.

Wie zijn wij?
Life Goals
is in 2010 opgericht vanuit een samenwerking tussen de KNVB en het Leger des Heils. Wij zijn gestart met de straatvoetbalcompetitie speciaal voor dak- en thuisloze mensen. Inmiddels organiseren wij door het hele land maatschappelijke sportprojecten en proberen wij zoveel mogelijk mensen in een kwetsbare positie te inspireren met sport. Wij voeren landelijke lobby en ontwikkelen projecten voor specifieke doelgroepen, zoals dak- en thuisloze mensen, jongeren in een kwetsbare positie en statushouders. Dit doen wij vanuit de overtuiging dat sport, juist voor deze doelgroepen, een prachtige manier is om weerbaar te worden en nieuw perspectief op te bouwen.

Bij Life Goals is de sfeer informeel. We zijn een klein, hecht team dat hard werkt om impact te maken, maar waar we ook tijd maken voor een potje tafeltennis en een goed gesprek. Hier kun je jezelf zijn, samen groeien en genieten van wat we met elkaar bereiken.

Ook vinden we een diverse en inclusieve organisatie belangrijk. Iedereen die zijn talenten wil inzetten om de doelstellingen te realiseren krijgt de ruimte om dat te doen, ongeacht gender, leeftijd, afkomst of geaardheid.

Je functie in een notendop
Als Office Manager ben je de onmisbare schakel in de organisatie. Jouw faciliterende skills zorgen ervoor dat de werkomgeving en de backoffice soepel draait.

Facilitair
Je bent eerste aanspreekpunt voor onze gasten en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Je zorgt voor het coördineren van de meeting rooms, de kantoorbenodigdheden en andere facilitaire zaken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de contracten met verschillende facilitaire aanbieders.Ook zorg je ervoor dat de IT-zaken (hardware & software) op orde zijn.

Administratie
Je bent het aanspreekpunt van de externe financiële administratie, je zorgt voor de betalingen en ook het verwerken van de in- en verkoopfacturen via de programma’s Klippa & Gripp vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

HR
Je ben je verantwoordelijk voor de HR-zaken. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat de contracten van de medewerkers en zzp-ers op orde zijn en dat de cao Sport wordt nageleefd.

Projecten & Events
Als je het leuk vindt is er ruimte om ondersteuning te bieden bij de verschillende maatschappelijke projecten en evenementen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je houdt ervan om dingen te regelen en de organisatie te ondersteunen waar nodig;
  • Je werkt gestructureerd, bent goed in plannen en werkt graag zelfstandig;
  • Je hebt al ervaring opgedaan in een soortgelijke functie door middel van een stage of een eerdere baan;
  • Je hebt mbo of hbo werk- en denkniveau;
  • Startdatum 1 april 2025.

Wat bieden wij jou?

  • Een fijne werkplek met ruime tuin én veelgebruikte tafeltennistafel in het centrum van Utrecht;
  • Een klein, informeel, jong en flexibel team dat ervan houdt om snel beslissingen te nemen;
  • Een team dat regelmatig een sportieve teambuilding dag heeft;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, flexibiliteit en creativiteit;
  • Ruimte voor opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Contract voor 3 dagen (0,6 fte) in de week;
  • Salaris a.d.h.v. CAO Sport schaal 7 tussen € 2.672,- & € 3.778,- o.b.v. fulltime;
  • We nemen je ervaring, leeftijd en opleidingsniveau mee in de precieze bepaling van je loon;
  • 24 vakantiedagen o.b.v. fulltime en daarnaast twee weken verlof met kerst en oud & nieuw;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een 13e maand, pensioenopbouw, vakantiegeld, reiskostenvergoeding en telefoonvergoeding (BYOD).

Lijkt je dit wat of heb je nog vragen?
Stuur je cv & korte motivatie uiterlijk vrijdag 7 februari naar renske.welling@stichtinglifegoals.nl.

Ook als je nog vragen hebt kan je altijd een mailtje sturen naar Renske. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 12 & 13 februari op ons kantoor in Utrecht.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Vacature eigenschappen
Type vacature
manager/ teamleider/ projectleider, secretarieel en/of administratief medewerker
Aantal uren
20 - 40 uur
Opleidingsniveau
MBO, HBO
Provincie
Utrecht
Datum van plaatsen
30 januari, 10:10
Expiratie datum
7 februari, 23:59
#replace title#