Financieel administratief medewerker | Topsport Amsterdam
19* u/wk
Ben jij een ‘pietje precies’ en gaat jouw hart sneller kloppen van structuur en een administratie die klopt? Draai jij je hand niet om voor het maken van facturen, incasso’s en journaalposten? Schrik je niet van boekhoudjargon én lijkt je het leuk om onderdeel te zijn van één van de mooiste sportorganisaties in Amsterdam? Lees dan snel verder...
#WIJZIJNTA.
Wij zijn Topsport Amsterdam. Wij zijn er voor Sport en Stad. Topsport Amsterdam helpt bij het realiseren van sportieve dromen en ambities. Als een van de vijf geaccrediteerde TeamNL-centra in Nederland zorgen wij ervoor dat hier dagelijks de grootste talenten en topsporters met de beste coaches en experts kunnen werken in de beste omgeving. Daarnaast zorgen wij ervoor dat deze sporters een podium krijgen door internationale topsportevenementen naar Amsterdam te halen. Dit doen wij samen met verschillende partners, zoals de gemeente Amsterdam, het NOC*NSF en het bedrijfsleven.
Wij brengen het beste wat topsport te bieden heeft bij elkaar op één indrukwekkende plek: de stad Amsterdam. De stad is ons stadion, de stad is ons podium.
Financieel administratief medewerker
Je bent onze rots in de branding. Onder aansturing van de Manager Financiën en Bedrijfsvoering ben je dagelijks bezig met een veelheid aan administratieve werkzaamheden, zoals:
- Verwerken van inkoopfacturen (registeren/boeken/betalen), waaronder de maandelijkse huurincasso’s;
- Maken en boeken van verkoopfacturen, waaronder de verhuurincasso’s;
- Bewaken van openstaande posten;
- Verwerken van de maandelijkse loonjournaalpost;
- Geven van ondersteuning bij het opstellen van de begroting en jaarrekening;
- Boeken van bankafschriften;
- Verzorgen van de BTW-aangifte.
Je werkt in een klein team, bestaande uit de manager Financiën en Bedrijfsvoering, en de medewerker bedrijfsvoering die zich bezig houdt met het office management en HR taken. Daarnaast werk je ook nauw samen met de andere medewerkers van Topsport Amsterdam, vooral op het gebied van huisvesting voor de sporters.
De ideale kandidaat
Als ideale kandidaat heb jij enige ervaring in een vergelijkbare administratieve rol. Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau, en beschikt over goede office-vaardigheden (Word/Exel). Wij werken met de programma’s Twinfield en Basecone, dus als je daar ervaring mee hebt, is dat een pre.
Je hebt een hands-on mentaliteit en bent in staat om in een klein, energiek team met korte lijnen te functioneren. Je vind het fijn om zelfstandig te werken in een informele omgeving, bent flexibel, precies en stressbestendig en kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie. Affiniteit met topsport en Amsterdam is een pre.
Wat bieden wij?
- Een brede financieel administratieve functie in een dynamische organisatie.
- Een unieke werkplek in het Olympisch stadion, waarbij je onderdeel bent van de meest fantastische sportevenementen en werkt met de beste sporters van ons land.
- Onze werkweek is vastgesteld op 38 uur per week (1,0 fte), deze functie is 19 uur per week (0,5 fte). De werktijden kunnen in overleg worden vastgesteld. * Op termijn kan deze worden uitgebreid naar 27 uur per week (0,7 fte).
- Voor de arbeidsvoorwaarden wordt de CAO Sport gevolgd. De functie is ingeschaald in schaal 6 van de CAO Sport. De inschaling en het bruto salaris worden vastgesteld op basis van relevante werkervaring.
De startdatum is zo spoedig mogelijk.
Solliciteren
Geïnteresseerd? Stuur je sollicitatie (CV en motivatiebrief) vóór 12 mei 2025 naar info@topsport.amsterdam. Voor vragen kun je contact opnemen met Arjan Kolkman via arjan@topsport.amsterdam.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.