In het kort
ICT-medewerker, secretarieel en/of administratief medewerker
20 - 40 uur
MBO, HBO
Flevoland
13 augustus, 12:42
13 oktober, 23:59

Wij zoeken een support specialist met passie voor hockey, tennis of padel!

Wil jij ons helpen om hockeyend (en tennissend/padellend) Nederland te verbeteren? Bij ons vind je een gezellige, hardwerkende maar informele werksfeer. Solliciteer nu!

Wat ga je doen?
Wij zoeken nieuwe collega's die ons willen helpen de werkzaamheden van tennis- en hockeyverenigingen eenvoudiger én leuker te maken. Dit doen we door de beste service, kennis en software aan te bieden. Jij zult onder andere verantwoordelijk zijn voor het leveren van eerste lijn support aan onze klanten. Dit omvat het helpen met vragen of wensen over ons ledenbeheersysteem, dat we aanbieden aan hockeyverenigingen (LISA hockey) en tennisverenigingen (KNLTB.Club). Je wordt een belangrijke schakel tussen LISA en de sportverenigingen.

Wie zijn wij?
LISA is een jong, flexibel en open bedrijf met 15 fulltime (sportminded) medewerkers. De gemiddelde leeftijd is rond de 30 jaar.

Je krijgt veel vrijheid en ruimte om je werk uit te voeren en je verder te ontwikkelen. Vanuit ons kantoor in het stadshart van Almere werkt een groot team aan sales en support. Daarnaast hebben we een technisch team met ontwikkelaars, product owners en designers.

De functie
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • het beantwoorden van inkomende chat en e-mails;
  • meedenken om het systeem stapje voor stapje beter te maken;
  • samenwerken met collega’s om pro-actief te communiceren met verenigingen.

Omdat wij met verenigingen werken, zijn de werktijden variabel: voornamelijk van 09.00 tot 17.00, maar soms ook van 14.00 tot 22.00. In drukke periodes werken we ook een aantal uur in het weekend. Deze functie betreft een fulltime dienstverband van 40 uur per week.

Wat zoeken wij?
Iemand met passie die samen met ons de tennis- en hockeywereld mooier wil maken!

Gewenste werkervaring:

  • Klantcontact, zowel on- als offline;
  • Bij voorkeur bekendheid met software.

Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Een flexibele houding en het vermogen om snel te schakelen, omdat je zowel intern als extern met veel verschillende partijen te maken hebt;
  • Goed zelfstandig kan werken en leuk vindt om dingen zelf uit te zoeken;
  • Niet bang is om in het diepe te springen:)

Wat bieden wij?

  • goed salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • reiskostenvergoeding;
  • macbook;
  • lunch;
  • een heel fijn kantoor.

Lijkt het je leuk om onze nieuwe support- en/of sales specialist te worden? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar jordy@heylisa.nl.

Vacature eigenschappen
Type vacature
ICT-medewerker, secretarieel en/of administratief medewerker
Aantal uren
20 - 40 uur
Opleidingsniveau
MBO, HBO
Provincie
Flevoland
Datum van plaatsen
13 augustus, 12:42
Expiratie datum
13 oktober, 23:59
#replace title#