Wij zoeken een support specialist met passie voor hockey, tennis of padel!
Wil jij ons helpen om hockeyend (en tennissend/padellend) Nederland te verbeteren? Bij ons vind je een gezellige, hardwerkende maar informele werksfeer. Solliciteer nu!
Wat ga je doen?
Wij zoeken nieuwe collega's die ons willen helpen de werkzaamheden van tennis- en hockeyverenigingen eenvoudiger én leuker te maken. Dit doen we door de beste service, kennis en software aan te bieden. Jij zult onder andere verantwoordelijk zijn voor het leveren van eerste lijn support aan onze klanten. Dit omvat het helpen met vragen of wensen over ons ledenbeheersysteem, dat we aanbieden aan hockeyverenigingen (LISA hockey) en tennisverenigingen (KNLTB.Club). Je wordt een belangrijke schakel tussen LISA en de sportverenigingen.
Wie zijn wij?
LISA is een jong, flexibel en open bedrijf met 15 fulltime (sportminded) medewerkers. De gemiddelde leeftijd is rond de 30 jaar.
Je krijgt veel vrijheid en ruimte om je werk uit te voeren en je verder te ontwikkelen. Vanuit ons kantoor in het stadshart van Almere werkt een groot team aan sales en support. Daarnaast hebben we een technisch team met ontwikkelaars, product owners en designers.
De functie
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
Omdat wij met verenigingen werken, zijn de werktijden variabel: voornamelijk van 09.00 tot 17.00, maar soms ook van 14.00 tot 22.00. In drukke periodes werken we ook een aantal uur in het weekend. Deze functie betreft een fulltime dienstverband van 40 uur per week.
Wat zoeken wij?
Iemand met passie die samen met ons de tennis- en hockeywereld mooier wil maken!
Gewenste werkervaring:
Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:
Wat bieden wij?
Lijkt het je leuk om onze nieuwe support- en/of sales specialist te worden? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar jordy@heylisa.nl.